onsdagen den 5:e december 2012

Snöprinsessan...




 

 
Några bilder från min senaste fotopromenad i naturen. En liten snöprinsessa med en bångstyrig krona på huvudet. Ett rött äpple ville hon ge till mej som tack för att jag hittat och lämnat tillbaka hennes ulliga krona. Undrar vilken saga hon smitit ut ur.
Ha en bra dag i snöyran!
This little snowprinsess wanted to give me an red apple as a gift since I found her lost crown in the snow the other day. I justwonder what fairy tale she came from.

10 kommentarer:

Sanne sa...

Dear Katta,

what a lovely princess !!!
Really great pics , but wasn´t it tooo cold ?? Brrrrrr...my princessdauhghter doesn´t like these cold days...

Have a nice & cosy day,

Sanne

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina bilder på din snöprinsessa.Ha en härlig onsdag vännen.Kramar Rita ♥

Mamma C sa...

Vilken fin serie på en söt snöprinsessa.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackra bidler på din fina dotter!
Tack för dom!
Ösnkar dej en fin Dag!
Kramar Kathrine

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härliga bilder på Em:)

Kram Annica

Blan betong och gammeldags pioner sa...

vilken underbart söt prinsessa...o kronan var såååå fin gjord i ull månne??????? Ha en fin helg kram från Maja

Maliva`s verden sa...

Bonjour! Så vakker snøprinsesse du har, og ikke minst flotte bilder. Kan tenke meg dere to hadde det gøy der ute;o) God 2.advent til deg fra meg

G:a Affären sa...

Så söt snöprinsessa och vilken tur att du tog fotopromenaden där hon fanns! Jag såg på kronan också att det verkligen var en riktig prinsessa.

Önskar dig en fin dag!
Kramar
Cia

Mitt gröna lilla rum sa...

Hej! så fina bilder i en underbar miljö. Ha en fin vecka!
/Carola

Katta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.