söndagen den 16:e september 2012

Höstens sista ros...








Har ni fått nog av rosor? det har inte jag i allafall. Måste ju bara föreviga höstens kanske sista rosor och ha med dem på bloggen, själv kan jag känna doften av dem bara genom att se dem.  Rosa är min favoritfärg på rosor men även den där lite orange-aprikosa rosen är ju oslagbart vacker, vilken är din favorit?
Have you had enough of roses on this blogg? Not me :) So here comes a parade of this autumns maby last roses for you. My favourit colours of roses are pink, what´s yours?

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint med rosor.Härliga bilder bara så himla fint med rosor.Tycker om alla rosor.Ha en skön söndag fina du .Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Tack för dom vackra rosorna, så fina!
Här blommar vissa rosor fortfarande,, och jag plockar av dom och gör små arrangemang.
Ha en fin Söndag
Kramar Kathrine

Anci sa...

Nej, de är så vackra och jag känner nästan doften genom dina foton :)

Kram
Anci

Mamma C sa...

Finns inget bättre en rosor. Jag fick en sådan vacker bukett när jag fyllde år. Dom var orangefärgade med lite rött i.
Ha en fortsatt fin söndag.
kram Mamma C

Karla sa...

Min favorit är den vita rosen...alla vita...men jag älskar andra med, det finns inte en enda ros som är ful,eller hur? Dina är väldig fina speciellt den orangea...
Ha det gott,Karla.

kråke sa...

Tycker om alla bilderna och rosorna men favvisen var nog den tredje rosa:)))

Stora kramen:)

kråke