måndag 25 juni 2012

Längtansfullt....





Sent om sider kommer här några stämningsfulla längtansfulla bilder från midsommarnatten. Det är ju ingen midnattsol här i södra delarna av Sverige så som i norr men det infinner sig ett lugn i det mörka. Idag kväll lär det njutas av ännu mera värmande ljus vilket kan behövas i detta oväder som råder. Ha det bra!
Some pics from midsummernight sunset in Stockholm. It nerver gets really dark at midsummer here but its not like in north sweden where its bright light the whole night this time of the year.

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Härligt med ljus i alla former.Ha en go start på nya veckan vännen.Måndagskramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Bara så fina bilder!
Ha en fin Vecka
Kramar Kathrine

G:a Affären sa...

Stämningsfullt och vackert, likaså förra inlägget med dottern och midsommarkransen.
Idag helvetesregnar det, bara att gillla läget inomhus. Jag återvände till sängen efter frukost med lite läsa och somnade om, så får det gå om det vill när jag har semester.
Kramar
Cia

Mamma C sa...

Jättefina bilder och mycket stämningsfullt.
Kram Mamma C

Hajan sa...

jag tänder en lykta på min balkong
det är så fint.
Midsommarafton hade jag inget ljus jag var så trött,och det var ju så ljust ute då.

Blan betong och gammeldags pioner sa...

sååå underbara bilder! Visst är det så att vi behöver även den här årstiden tända lite ljus!!! Läckert! Ha en fin vecka kram från Maja