torsdag 31 maj 2012

Någon som vet...



Från skönaste sommarvärmen till kallt som attan har det svängt denna veckan och vi är hemma och snörvlar nästan hela familjen så i dag blir det lite innebilder. Har en fråga som jag hoppas någon kan hjälpa mej med. För ett år sen blev jag tvungen att betala en liten summa till blogger för att bildminnet till min blogg var slut tror det handlade och ca 50:- eller nåt. Nu har den tiden gått ut och de vill att jag skall betala ytterligare men i mailen jag fått står det min mailadress men en annan bloggs namn som inte alls är lika mitt bloggnamn, dessutom skall det betals in till  nåt som kallas (google wallet) som jag inte hört talas om förut. Är det någon som råkat ut för detta och vet vad man ska göra eller är det bara att strunta i det.  Ha en skön torsdag alla!

11 kommentarer:

Chubby Chieque sa...

Morron!
Oj! vad fint hemma hos dig med den färgen: svart.

Jag hade bloggat sen 2008 och har inte betalat ngn öre till blogger. Jag som lägger upp 30-tals bilder per post.

Kontakta blogger om det är så fallet.
Det kostar inte mycket men alltså rätt ska vara rätt.

Ha det bra idag. Brrr... hösten kommer igen?

Kram,
/C

Katta sa...

Tack Chie! Ska nog göra det.

New olds by IsJa - Isabell sa...

Hej:) Väldit snygga innebilder:) Ha en fin dag.Kram

Elsa och Helena sa...

Så fint du har det...snyggt med svart som kontrast.

Oj det där med att betala extra har jag inte råkat ut för.

Men att det inte stämmer med bloggnamnet låter lite mystiskt.

Ser ovan att du fått rådet att kontakta blogger...låter om en bra idè.

KRAM Helena

NataljaOblonskaja sa...

Super duper snyggt du har det. Så cooooolt, gillar ditt hem skarpt, Katta.

Det där med betalning till blogger har jag också "råkat" ut för. Betalade en liten summa för något år sedan men har inte hört något sedan dess. Men man känner sig alltid lite lurad, svårt det där.

Hoppas du får någon rätsida på hur det egentligen ska vara.
Ha det bra!
Camilla

Viola sa...

Låter i mina öron lurt...du vet ju hur mkt bilder jag lagt ut gm åren...en gång har jag fått tagit bort bilder för att kvoten varit full men aldrig betalat något..och har bloggat i 4 år....kram

Mamma C sa...

Ja fysjutton så kallt vi har det igen. Säger som dom andra att det verkar lite lurt med detta. Jag har bloggat i fyra år och aldrig fått betala ännu.
Kram Mamma C

Emileitha sa...

Hade nåt med storleken på bilderna att göra. . Har inte råkat ut o bloggat sen 4 år, men lägger inte in stora bilder.. läste om det nånstans men var.. Hoppas det ordnar sig ..

Ingrid sa...

Det låter lite skumt med betalningen och med annat bloggnamn.

Nu är det ett tag sen jag hälsade på din blogg.
Jag har en ny blogg sen ett tag. Det blev en del tjaffs om den gamla.

gamla bloggen var löjromochvittvin

Nu ska jag läsa ikapp lite hos dig.

Krya på er

kram
Ingrid (strömma)

G:a Affären sa...

Har varit in och kikat på dina bilder, igen. Jag gillar dina bildcollage väldigt mycket som du förstår!
Jag har också betalt en liten summa för att kunna importera bilder till sidofältet. Lurad? Kanske det har att göra med hur stora bilderna är? Annat bloggnamn låter inte bra...
Önskar dig en fin helg /Cia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Fina innebilder. :-)
Gillar verkligen den svarta skänken. Så himla snygg.

Kan tyvärr inte komma med några tips på detta med betalning till blogger; har själv aldrig gjort det. Men stämmer inte bloggnamnet skulle jag verkligen dra öronen åt mig och undersöka vad detta kommer ifrån.

Hoppas du har haft en fin helg!